Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΚΑΖΑΝΤΖΗΣ:<ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?

ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΖΑΝΤΖΗΣ ΣΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ. 

Ο κ.Σταμάτης Καζαντζής, απάντησε στις δηλώσεις του κ. Ανδρέα Χατζηχρήστου:

''Με αφορμή την δήλωση του κ. Χατζηχρήστου, θέλω να τονίσω ότι δέχομαι άνανδρη προσωπική επίθεση. Εγώ δεν αποτελώ μέλος την τωρινή διοίκησης και δεν μπήκα στην ομάδα σαν πρόεδρος. Είπα ότι θα βοηθήσω σαν πρώην επιτυχημένος πρόεδρος του Φωστήρα και ήδη έχω δώσει ένα αρκετά σημαντικό ποσό στην προσπάθεια που κάνει η ομάδα. Δεν υποσχέθηκα ποτέ και σε κανένα τίποτα και εαν ήθελα θα μπορούσα να έχω αναλάβει την ομάδα, όπως το έκανα τα τελευταία χρόνια της επιτυχημένης μου πορείας. 
Δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει το συγκεκριμένο μίσος του συγκεκριμένου ανθρώπου ως προς το πρόσωπό μου και για πιο λόγο δέχομαι μια τέτοια ανήθικη επίθεση, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η προσωπική μου ασφάλεια και της οικογένειας μου για κάτι το οποίο εγώ είπα ότι απλά θα βοηθήσω. 
Κάποιοι δεν μπορούν ότι και να κάνουν να αμαυρώσουν ονόματα ιστορικών προέδρων όπως οι Λεωνίδας, Στεφάνου, Σπυρίδωνας, Λεβέντης Καζαντζής που καλώς ή κακός έχουν γράψει με το όνομά τους ιστορία στο σωματείο
Όταν μπήκα εγώ πριν κάποια χρόνια στην ομάδα ανέλαβα το σωματείο με ένα δελτίο και την παρέδωσα πρωταθλήτρια για μοναδική φορά στην ιστορία της στην Γ' Εθνική. Στην συνέχεια η ομάδα έκανε την πορεία της στην football league.
Το όνομά μου, όσο και αν προσπαθούν κάποιοι, που χρίζουν ψυχιατρικής πλέον πραγματογνωμοσύνης δεν μπορούν να μου το αμαυρώσουν.
Είπα ότι θα βοηθήσω την ομάδα όπως μπορώ μαζί με κάποιους άλλους ανθρώπους και κάποιοι απ' αυτούς δεν το έκαναν, αλλά μόνο εμένα επιτίθεται προσωπικά. Ας μου απαντήσει το γιατί και αν θέλει να γράψει το όνομά του στην ιστορία των επιτυχημένων προέδρων ας δαπανήσει 500.000 ευρώ και όχι 5-10 ψωροχιλιάρικα. Λίγος σεβασμός στο πρόσωπο των ιστορικών προέδρων είτε λέγεται Σπυρίδωνας, είτε λέγεται Καζαντζής δεν βλάπτει.
Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα αχάριστο''.
Υ/Γ Εγώ μέχρι το τέλος της χρονιάς θα αποδείξω αν είμαι δίπλα στην ομάδα
ΠΗΓΗ: stoplekto

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική, ή κατά παράφραση, ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της παρούσας ηλεκτρονικής σελίδας με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς να αναγράφετε η πηγή! (fostiranews.blogspot.gr) (Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου πού ισχύουν στην Ελλάδα)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ